Over 200 stykker ville ha jobben – hele søkerlisten ser du her Det har aldri vært så mange som har søkt på jobb i kommunikasjonsavdelingen deres. Her kan du se hvem som ville ha jobben.
Flere hundre ville ha jobb: – Vi har aldri fått så mange søkere på en kommunikasjonsstilling før Tolletaten opplever rekordpågang.
Julie skal «grave» etter gull i Tolletaten – Det blir utrolig spennende å være «gravejournalist» i egen etat. Målet er å være med å kunne sette agenda gjennom å identifisere saker som vil være av allmenn interesse og nytte for folk der ute.
Omdømmesuksess for Tolletaten: Nå vinker folk seg selv inn til kontroll for de vil se hvordan tollerne har det – Tolletaten var litt som tannlegen, du hater det egentlig litt, men du veit at du må ha det der. Et nødvendig onde, det var arbeidshypotesen, Men vi er mer enn det.
Juryen hedrer Tolletaten: – Det skal godt gjøres å ikke ha fått med seg TV-serien «Toll» Tolletaten vinner pris i kategorien «årets kampanje overfor studenter».
Ny TV-sesong for Tolletaten: – Åpenhet verdsettes av både publikum og egen organisasjon - I serien får Tolletaten vist fram samfunnsoppdraget og den fantastiske innsatsen våre ansatte gjør hver dag.
Tolletaten har fått et kraftig omdømmeløft:– Synlighet og åpenhet trumfer alt – Så fort man åpner opp, gir det resultater som igjen gir effekt, sier kommunikasjonsdirektøren.